Mandags spil..
Angers SCO - Le Havre Ac - (0-1) X til odds 3.75 - 3 Units.Hjemmeholdet fra Angers var i starten af sæsonen meget hårdt ramt af fravær, nu er det hele efterhånden ved at være på plads og samlet igen og den sidste kommer med idag.
I starten af september kom Diego Gomez tilbage til kampen mod Lens, og det gav pote med det samme med oplæg til 2 mål

Han er ekstremt vigtig for Angers hvilket jeg også pointerede den 3 september til kampen mod Lens.
Nu er sidste mand i lazarettet klar igen, midbanespilleren Rayan Frikeche fra Marokko er idag med i truppen.
Efterhånden som Angers fik has på skaderne er resultaterne blevet bedre og bedre, de var møg uheldige mod de velspillende Istres folk, vandt så sikkert over Stade Lavaloise(Laval), dernæst fik Lens ørene i maskinen med et 1-3 nederlag i den kamp hvor Gomez vendte tilbage.
Der har KUN været fremgang siden de skadede spillere er vendt retur.
Le havre er idag uden 2 forsvarsspillere,Benjamin Mendy og Maxime Lemarchand er ude.. Specielt venstrebacken Lemarchand kan vise sig at være et tab for LHAC, de har altså ikke rigtig nogen der kan overtage hans plads.. spilleren der i visse tilfælde har gjordt det er.. Benjamin Mendy!!!
Le Havre har gjordt det FREMRAGENDE i enkelte kampe, vinder over Monaco, spiller uafgjordt mod Dijon.. til gengæld vinder de med nød og næppe over svage GFCO Ajacccio, smider en 3-1 føring væk mod Tours i cuppen og taber på straffe, taber til Lens osv osv... De er og bliver et mærkeligt hold!!
Historisk set har Angers det ufatteligt svært mod LHAC, og de fleste vil nok spille X her.. Det overvejede jeg også kraftigt, men jeg har en uforklarlig fornemmelse af at Angers vinder med en enkelt pind
Mest af alt begrundet med at tropperne nu er samlet igen uden skader, alle de vigtige spillere kører rigtig godt og sidst men ikke mindst...GOMEZ
Et muligt spil man også kan prøve hvis man bilder sig selv ind at LHAC er stabile med deres seneste resultater mod Dijon og Monaco er..
Both to score til odds 1.76Nimes Olympique - GFCO Ajaccio - X2 til odds 1.72 - 4 UnitsBegge mandskaber er oprykkere fra Ligue Nacional og har da mødtes før
Sidste sæson var opgøret i Nimes en pointdeling, og det omvendte opgør vandt GFCO..
Jeg har før kommet med kommentare om begge mandskaber og min mening om deres formåen, men når vi nu står med en kamp hvor de mødes skal den da have et skud.
Nimes har faktisk haft et par hæderlige resultater på det seneste, hvor sejren over Laval egentlig nok er det mest iøjenfaldne...
GFCO har nu også kommet lidt bedre efter det på det seneste, dog har de stadig ikke sejret i Ligue 2.. Men det kan være det kommer idag
Hjemmeholdet er idag uden angriberen Kone', ellers er truppen komplet... GFCO skulle være i stærkeste opstilling uden hverken skader eller karantæner(hvilket jeg ikke forstår da jeg mener Bocognano burde have karantæne).
For at sige det ligeud, mit synspunkt på begge mandskaber har IKKE ændret sig jeg er overbevist om de ryger ned igen... Men når det er sagt mener jeg faktisk at GFCO er en lille tand stærkere end Nimes og bør slutte bedst af de 2 mandskaber.
Godt nok vandt Nimes LN sidste år, men det var med 2 point ned til GFCO...
Jeg er rimelig sikker på at GFCO vil vise sig idag, de har endda muligheden for at få den første sejr i Ligue 2... Det er trods alt et mandskab der er på deres Niveau, og vice versa for Nimes.
X2 til odds 1.72 når man ser på deres tidligere møder er ihvertfald godkendt tilbagebetaling.
Nantes FC - Guingamp EA - Over 2.5 mål til odds 2.16 - 4 Units
Nantes FC - Guingamp EA - Both to score til odds 1.78 - 5 UnitsEt for tiden rigtig godt kørende hjemmehold der fører på formkurve listen med 3-1-1 og score på 8-3, og når vi så idag er på hjemmebane skal der nok falde kasser da Nates er UDPRÆGET hjemmehold!!
Dog har de faktisk vist i år at de godt kan på udebane også, men lad nu det ligge
Hjemmeholdet er idag uden klaphatten Deaux der fik rødt kort sidst for en af de mest tåbelige tacklinger længe set.. Men det bør ikke være noget der svækker dem synderligt.
Guingamp er nu også godt kørende med en 2-2-1 stat og 8-7 score på formkurven og kan være et temmelig svært mandskab at hamle op med.
Til dagens kamp er eneste nævneværdige fravær Mathis, eller ser det rigtig godt ud
Godt nok er Nantes et udpræget hjemmehold, men her møder man altså et hold der normalt altid spiller godt på udebane også.. Sidste sæson var Guingamp faktisk 4 bedste udehold i Ligue 2 og de har da indtil videre også kun lukket 2 mål ind på udebane i år.
Havde det været Nantes på hjemmebane mod stort set alle andre hold end Guingamp havde jeg spillet vinderspil, men lige her skal jeg ikke nyde noget
Guingamp er for godt et hold til Nantes bare ruller dem, det ville ihvertfald undre mig hvis det sker i dagens kamp.
Derfor ryger spillet på målspil af 2 slags, over 2.5 er i mange tilfælde godt med Nantes g both to score er med henblik på Guingamps ganske fornuftige hold der sagtens kan finde huller i Nantes defensiven.
KÆMPE Real Madrid fan, spiller fortrinsvis Fransk og Spansk fodbold.
Officielle HADEHOLD ER FRA D.D 02-11-2012 AS MONACO + LORIENT!!!