Mandag 17 September

Dette forum er åbent for alle.

Mandag 17 September

Indlægaf Finn » 17. sep 2012, 09:03

X ved halvleg i dagens fidus ser interessant ud, også sejre til Tromsø og Halmstad tror jeg på.

Disse kampe er under overvejelse, og nærmere studie.

Umeaa-Degerfors 2, odds 2.15

Umeaa ligger sidst i superettan, og tabt de sidste 3 kampe, Degerfors er heller ikke noget imponerende hold, de ligger nr. 13, men idag har Umeaa 3 normale startere ude med karantæne, det er Joel Burstrøm, Karl Morten Eek og Marko Mihajlovic.

Belchatow-Lech 2, odds 2.10

Belchatow er i Polen startet op med 0-0-3, og 1-5, og Lech har 2-1-0, og 6-1. I 2011 vandt Lech med 3-0 ude hos Belchatow.

Amkar-Volga Novgorod 1, odds 1.80

I Rusland har Volga Novgorod ude 0-0-3, og 3-10, mens Amkar har hjemme 1-2-0, 5-3. Amkar vandt i 2011 med 1-0 hjemme over Volga Novgorod, og den 13/5-12, vandt man med 4-1 hjemme over dem.

Inter Turku-TPS Turku 1, odds 2.40

Topkamp i Finland, Inter nr. 1, og har hjemme 10-2-1, og 26-12, TPS nr. 3, og har ude 4-3-4, 13-11. Er dog lidt bange for den, og tror det bliver 1X, sammen med en anden kamp.

God dag til alle.
Finn

Re: Mandag 17 September

Indlægaf MaximumG » 17. sep 2012, 09:21

Danmark / Superligaen

AGF - FC Midtjylland (Over 2,5 Mål) 1.80

Begge hold spiller størstedelen af deres kampe over 2,5 mål.

AGF Under: 3
AGF Over: 5

FCM Under: 2
FCM Over: 6

De sidste 6 gange holdene har mødtes hos AGF har de spillet 4 af kampene over 2,5 mål.

AGF med 3 sejre i baggagen og har scoret 4 mål i hver kamp. (12 mål i 3 kampe)

FCM forhåbentligt tilbage efter eventyret i Europa, og laver formentligt også et par kasser idag. De bør ihvertfal være klar, for nu har de haft en pause til at få justeret nogle ting, så mon ikke de kommer med en fin indstilling til dagens kamp?

Udemærket betalt for det bet.

Jeg tror den ender 2-1 eller 2-2.
___________________________________________________________________________________

Af andre kampe som spilles idag kunne man måske overveje en sejr i aften i den irske FAI cup hvor Drogheda og St. Patricks igen møder hinanden.

De spillede jo i sidste uge hvor vi havde X2 til odds 2 noget, og den kamp endte 0-0 .. Måske har Drogheda mere held ved at spille på hjemmebanen iaften? .. Den giver odds 2.90
Bookie: Unibet.
Sportsgrene: Kvinde Tennis & Fodbold (Danmark, Spanien, England)
MaximumG

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Anfield » 17. sep 2012, 10:05

Finn skrev:X ved halvleg i dagens fidus ser interessant ud, også sejre til Tromsø og Halmstad tror jeg på.

Disse kampe er under overvejelse, og nærmere studie.

Umeaa-Degerfors 2, odds 2.15

Umeaa ligger sidst i superettan, og tabt de sidste 3 kampe, Degerfors er heller ikke noget imponerende hold, de ligger nr. 13, men idag har Umeaa 3 normale startere ude med karantæne, det er Joel Burstrøm, Karl Morten Eek og Marko Mihajlovic..

Udover de 3 normale forsvarsspillere der er ude ¨med karantæne mangler Umeå osse deres anfører og faste midbanespiller Erik Lundström der blev skadet i samme kamp.

Degerfors har desuden lejet Peter Samuelsson i Örebro (Allsvenskan) som er brand varm og har scoret 4 mål i de sidste 3 kampe. (5 mål de sidste 5 kampe)

Oddset startede i 2.35. Jeg er næsten gået "allin" på dette 2-tal som jeg fik til odds 2.20 (pt odds 2.05 bet365)

Oddset er nu i 1.95 (kl 12,20)
Anfield

Geografisk sted: Djursland

Re: Off-Topic Tråden

Indlægaf jonasrouth » 17. sep 2012, 13:20

Kampstart klokken 15.00:
Barys Astana - Niznekamsk --- 2 --- til odds 2,60.- 2 units
- Dette er et satset spil, men med en sejr på 6-2 ude over Omsk efter en fantastisk goalie præstation af Sokolov på kassen, (Lukkede 2 mål ind på 50 forsøg) kommer de til kampen i dag med troen på egne evner.. Det gør Astana også efter en god 3 periode mod UFA, men jeg tror på en tæt kamp her, og derfor er oddset på Niznekamsk for godt til at lade ligge! :)

Kampstart klokken 19.00:
Slovan Bratislava - SKA St. Petersburg --- Over 5,5 --- til odds 2,15.- 2 units

- Slovakiske Slovan Bratislava er med i årets KHL og tager imod St. Petersburg som var det mest scorende hold i grundspillet i sidste sæson. 205 mål blev det til i 54 (Snit på 3,7). I år har de scoret 21 mål i 5 kampe og lukket 16 ind, hvilket er et snit på 7,4 mål!
Slovan Bratislava har scoret 12 og lukkede 12 mål ind i 5 kampe i årets KHL sæson, hvilket kun er 4,8 mål pr. kamp. I sidste sæsons Ekstraliga i Slovakiet var der i snit 5,7 mål i Slovan Bratislava's kampe.
- Nok om alle statistikkerne..- Jeg mener bare at odds 2,15 er for højt når vi har St. Petersburg i kamp. Den får et skud herfra og god dag til jer alle :)

ALLE SPIL ER PÅ EGET ANSVAR.. INGEN FORTRYDELSESRET ;)
jonasrouth

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Mormaran » 17. sep 2012, 13:24

Mandags spil..

Angers SCO - Le Havre Ac - (0-1) X til odds 3.75 - 3 Units.

Hjemmeholdet fra Angers var i starten af sæsonen meget hårdt ramt af fravær, nu er det hele efterhånden ved at være på plads og samlet igen og den sidste kommer med idag.
I starten af september kom Diego Gomez tilbage til kampen mod Lens, og det gav pote med det samme med oplæg til 2 mål :) Han er ekstremt vigtig for Angers hvilket jeg også pointerede den 3 september til kampen mod Lens.
Nu er sidste mand i lazarettet klar igen, midbanespilleren Rayan Frikeche fra Marokko er idag med i truppen.
Efterhånden som Angers fik has på skaderne er resultaterne blevet bedre og bedre, de var møg uheldige mod de velspillende Istres folk, vandt så sikkert over Stade Lavaloise(Laval), dernæst fik Lens ørene i maskinen med et 1-3 nederlag i den kamp hvor Gomez vendte tilbage.
Der har KUN været fremgang siden de skadede spillere er vendt retur.
Le havre er idag uden 2 forsvarsspillere,Benjamin Mendy og Maxime Lemarchand er ude.. Specielt venstrebacken Lemarchand kan vise sig at være et tab for LHAC, de har altså ikke rigtig nogen der kan overtage hans plads.. spilleren der i visse tilfælde har gjordt det er.. Benjamin Mendy!!!
Le Havre har gjordt det FREMRAGENDE i enkelte kampe, vinder over Monaco, spiller uafgjordt mod Dijon.. til gengæld vinder de med nød og næppe over svage GFCO Ajacccio, smider en 3-1 føring væk mod Tours i cuppen og taber på straffe, taber til Lens osv osv... De er og bliver et mærkeligt hold!!
Historisk set har Angers det ufatteligt svært mod LHAC, og de fleste vil nok spille X her.. Det overvejede jeg også kraftigt, men jeg har en uforklarlig fornemmelse af at Angers vinder med en enkelt pind :D
Mest af alt begrundet med at tropperne nu er samlet igen uden skader, alle de vigtige spillere kører rigtig godt og sidst men ikke mindst...GOMEZ :D
Et muligt spil man også kan prøve hvis man bilder sig selv ind at LHAC er stabile med deres seneste resultater mod Dijon og Monaco er..
Both to score til odds 1.76

Nimes Olympique - GFCO Ajaccio - X2 til odds 1.72 - 4 Units

Begge mandskaber er oprykkere fra Ligue Nacional og har da mødtes før :D
Sidste sæson var opgøret i Nimes en pointdeling, og det omvendte opgør vandt GFCO..
Jeg har før kommet med kommentare om begge mandskaber og min mening om deres formåen, men når vi nu står med en kamp hvor de mødes skal den da have et skud.
Nimes har faktisk haft et par hæderlige resultater på det seneste, hvor sejren over Laval egentlig nok er det mest iøjenfaldne...
GFCO har nu også kommet lidt bedre efter det på det seneste, dog har de stadig ikke sejret i Ligue 2.. Men det kan være det kommer idag ;)
Hjemmeholdet er idag uden angriberen Kone', ellers er truppen komplet... GFCO skulle være i stærkeste opstilling uden hverken skader eller karantæner(hvilket jeg ikke forstår da jeg mener Bocognano burde have karantæne).
For at sige det ligeud, mit synspunkt på begge mandskaber har IKKE ændret sig jeg er overbevist om de ryger ned igen... Men når det er sagt mener jeg faktisk at GFCO er en lille tand stærkere end Nimes og bør slutte bedst af de 2 mandskaber.
Godt nok vandt Nimes LN sidste år, men det var med 2 point ned til GFCO...
Jeg er rimelig sikker på at GFCO vil vise sig idag, de har endda muligheden for at få den første sejr i Ligue 2... Det er trods alt et mandskab der er på deres Niveau, og vice versa for Nimes.
X2 til odds 1.72 når man ser på deres tidligere møder er ihvertfald godkendt tilbagebetaling.

Nantes FC - Guingamp EA - Over 2.5 mål til odds 2.16 - 4 Units

Nantes FC - Guingamp EA - Both to score til odds 1.78 - 5 Units

Et for tiden rigtig godt kørende hjemmehold der fører på formkurve listen med 3-1-1 og score på 8-3, og når vi så idag er på hjemmebane skal der nok falde kasser da Nates er UDPRÆGET hjemmehold!!
Dog har de faktisk vist i år at de godt kan på udebane også, men lad nu det ligge ;)
Hjemmeholdet er idag uden klaphatten Deaux der fik rødt kort sidst for en af de mest tåbelige tacklinger længe set.. Men det bør ikke være noget der svækker dem synderligt.
Guingamp er nu også godt kørende med en 2-2-1 stat og 8-7 score på formkurven og kan være et temmelig svært mandskab at hamle op med.
Til dagens kamp er eneste nævneværdige fravær Mathis, eller ser det rigtig godt ud :D
Godt nok er Nantes et udpræget hjemmehold, men her møder man altså et hold der normalt altid spiller godt på udebane også.. Sidste sæson var Guingamp faktisk 4 bedste udehold i Ligue 2 og de har da indtil videre også kun lukket 2 mål ind på udebane i år.
Havde det været Nantes på hjemmebane mod stort set alle andre hold end Guingamp havde jeg spillet vinderspil, men lige her skal jeg ikke nyde noget ;)
Guingamp er for godt et hold til Nantes bare ruller dem, det ville ihvertfald undre mig hvis det sker i dagens kamp.
Derfor ryger spillet på målspil af 2 slags, over 2.5 er i mange tilfælde godt med Nantes g both to score er med henblik på Guingamps ganske fornuftige hold der sagtens kan finde huller i Nantes defensiven.
KÆMPE Real Madrid fan, spiller fortrinsvis Fransk og Spansk fodbold.
Officielle HADEHOLD ER FRA D.D 02-11-2012 AS MONACO + LORIENT!!!
Mormaran

Geografisk sted: Hadsten

Indlægaf KongLuksus » 17. sep 2012, 14:48

Hej alle!

Lang tid siden, jeg har lavet et indlæg her, men i dag finder jeg faktisk en del spændende kampe! :D

Degerfors er jeg 100% med.
Udover dette har jeg set mig varmt på Everton med mere end 1, basis dette:
Newcastle er særdeles hårdt ramt bagtil med skader til 1.keeper Tim Krul, forsvarsspillerne Ryan Taylor og Fabricio Coloccini samt vigtige Cheikh Tioté på den defensive midtbane.

Et interessant faktum er, at Newcastle med Tioté på banen i snit likker 1,24 mål ind, mens man uden den stærke ivorianer lukker hele 1,83 mål ind pr. kamp. Samtidig var man stærkt afhængig af en stærkt spillende Tim Krul sidste sæson, som stod samtlige 38 kampe, og dermed 37-årige efterlader Steve Harper som en reserve uden ret meget kamptræning.

Everton har vundet otte af sine seneste ni hjemmekampe mod klassemodstand som de to Manchester-klubber, Tottenham og Chelsea, og slog Newcastle med 3-1 så sent som i 38. spillerunde af sidste sæson.

I de sidste 10 kampe, som Newcastle har tabt på udebane, der har ni af dem været med mindst to mål, så vi går planken ud og satser på mindst to-måls sejr til Everton. Over tre gange pengene fra Ladbrokes er flot.

Samt MYPA hjemme over HJK til 3,55!!!
MYPA vandt senest 1-0 hjemme og HJK og spillede uafhort på udebane mod HJK. Ydermere har Mypa kun tabt en hjemmekamp i år.

Hvad siger I til det?
Jeg har tænkt mig at spille følgende i dag:

Everton - Newcastle (0-1) = 1 - Odds 2,70 hos DS
Umeaa - Degerfors = 2 - Odds 2,00 hos DS
MyPa - HJK = 1 Odds 3,55 hos DS
KongLuksus

Indlægaf capion » 17. sep 2012, 17:16

Goddag

Aften's kampe i dag

Vi har et opgør mellem Varese og bari. deres senere opgør mod hinanden der vandt bari med 2-0 hvor de var på besøg hos Varese. bari spiller godt for tiden og det samme gør varese.
i deres senere opgør havde Bari 60% af spillet og flest forsøg. derfor ryger mine penge på bari

varese - Bari - 2 tal odds 4.0

Så har vi et opgør mellem Drogheda - St Patricks i Fai cup . Dropheda fik en 0-0 med derfra og nu møder de hinanden på hjemmebane. hvor jeg ser Drogheda . da de er stærke hjemme hold og vinder rigtig mange kampe hjemme. ville sige St. Patricks skuffer mig tit på deres udebane kampe derfor ser jeg dem tabe i aften's kamp
----
Drogheda - St Patricks - 1 tal odds 3.30

Everton - Newcastle 1 tal odds 1.60

Jah hvad kan jeg sige om denne kamp. har ikke de store ord at mine penge ryger på everton da det er et kanon stærkt hjemmehold og de får rigtig mange point hjemme selv mod de store hold

Valladolid - Betis -2 tal odds 3.45

Så har vi en spansk kamp mellem disse to.
Valladolid har nogle skader og mangler 2 faste stam spillere. og betis har deres stærkeste hold klar. valladolid har 2 sejere og 2 nederlag . de tabte ude mod bilbao.
betis tabte desværre mod Rayo deres senere opgør men før den vandt de ude mod Bilbao 5-3 og synes det er et godt hold og tror på dem.
.
Valladolid - Betis -2 tal odds 3.45
Everton - Newcastle 1 tal odds 1.60
Drogheda - St Patricks - 1 tal odds 3.30
varese - Bari - 2 tal odds 4.0

odds 72.86 laver den i system 3/4 og så 50 kr lige på :-)

held og lykke alle sammen
super Fed side. vil gøre mit bedste med Analyse og odds til hverdagens kampe. <3 spilfiduser
capion

Geografisk sted: Hvidovre

Tilbage til Åbent Forum